Damla1papatya Wommy bende bir senedir kullanıyorum kamerası her şeyi çok güzel ve hiç bir sorun yaşamadım
Wommy GizemElf şarjı ne kadar giidyor acaba diğer markalarda 2 günü buluyor ama bunun bataryası 2600 mph çok uzun gitmez sanırım
Kbraniuurrr 7 plus kullaniyodum 8 plusa geçtim hiçbir farkı yok ama kamerası bi nebze daha iyi gayet güzel
Wommy bitterdelisi24 tüm gün kullanınca şarjı ne kadar gdiyor acaba sabahtan geceye kadar götürüyor mu
Giraysmom20 Wommy üç sene dolacak neredeyse çok memnunum kamerası çok güzel ve çek çek indir indir dolmuyor seviyorum telefonumu
_yaseminturann Wommy ah canım telefonum ama çalındı gercekten kullanımı cok güzel bir telefondu ben çok memnundum 😌
Gokceveada Wommy ben çok memnunum eşimde x var ama bana 8plus daha güzel geliyo büyüklük olarak bişey izlerken gayet rahat kamerası falan da baya iş görüyo
Giraysmom20 Wommy ilk bir yıl bir buçuk gün hatta aramalar dışında kullanmadığım zamanlarım oldu aynı şarjı üç gün kullandığım oldu ama bir yıldan sonra telefondan dizi izledim günde dört beş saat şuan 18 saat gidiyor şarjım
Canan_ Wommy ben kullanıyorum 3 sene olacak nerdeyse çok memnunum kamerası güzel portre özelliği de var makinayla çekmiş gibi güzel oluyor