kubraakgun merhaba 🌸
Benim bebeğimde 4 ay 8 günlük (düzeltilmiş/erken doğdu 2 ay kadar)
neredeyee 2.ayından beri mama ve meme gidiyoruz.
İlk basta Aptamil kullandık ama kabız yaptı ciddi anlamda sonra uzun arastırmalar sonucu (kendi doktorumuz ,çocuk doktoru arkadaşım ve eczane de calısan kuzenim ile)
hipp combiotic e başladık kabızlık gaz vs kesinlikle yapmadı hatta çocuğum hiç gaz sorunu yasamadı diyebilirim.
Kilo alımı ilk başlarda ayda 1.200 kadardı ama son zamanlarda azalınca (aslında normal cünkü hareketlendi) ek olarak bebelac golda da başladık yarı yarıya yani günde 6 kez veriyorsak mamayı 3 e 3 yaptık:)
Not; Mamayı bebek kendisi seciyor bu arada bazı bebeklere yaramıyor ama kesinlikle deneyin derim biraz bütçeyi kasıyor ama ona da yapacak bir şey yok :)