Zeyzeyyyyy Sünnet oldu bebeğim bugün 7 aylık bakım hakkında bana bilgiler verirmisiniz tüyolar sargıda şu an sargıyı ne zaman çıkarttınız doktorumuz her şeyi anlattı bir de sizi dinlemek isterim
Dilhunizade Zeyzeyyyyy bende önümüzdeki hafta sünnet ettirmeyi düşünüyorum 5 ay 8 günlüğüz bakımı hakkında bilgim yok ama sorum olacak size, dikişli sünnet mi yaptırdınız nasil geçti ben cok korkuyorum da bebegim ağlarken katılıyor ve cok hareketli aşıda bile zor tutuyorum kendimi bebeğimi oyle gorunce
Balbocegi Dilhunizade ben genel anestezi ile yaptırdım. Benim bebeğim de her ağlayışın da katılır ve sakinleşmesi zor olur. O yüzden genel istedim. Dikişli sünnetti. Kendiliğinden eriyen ip ile. Zeyzeyyyyy bizde sargı yoktu. Yaklaşık on gün bolca merhem sürdük
Ahmed Canım ben oğlum 7 günlükken yapcaktım kendim rahatsız olduğum için yaptıramadım. 2 ay 16 günlükken yaptırdım . Bizde sargı yoktu eve geldim ağladı biraz ilaç verince sakinleşti .doktor fitil krem yazdı ağrı kesici şurup . 4 saatte bir verdim başta . Bide doktor bize papatya suyu ve kantoron yağı tavsiye etti onlarıda aldım . Kullandık çok şükür çabuk topladı . İyiki erken yaptırdım . Şuan yaptır saydım elinde kalırdımozman küçüktü rahat oldu Zeyzeyyyyy
Metinazat Zeyzeyyyyy hayırlı olsun şimdiden. Biz saegiyi ertesi gun cikattirdik acilde. Doktorumuz öyle demişti. Sabah akşam gunde 2 defa batikon döktük içine etrafina. Bezini sık sık değiştirdim. Özellikle kakasini yaptığını anladığında hemen altını açtım. Doktorumuz kakasi deymesin enfeksiyon olmasın dikkat edin demişti. Hiç deydirmedim de. Ateslenirse diye ateş düşürücü vermişti kullanmadim. Antibiyotik vermişti onu da 1 hafta kullandık. Geçti çok şükür. Zaten 2 gün sonra hic agrisi açısı olmadı.
Bahri2020Beren2021 Dilhunizade benim bebegimde aşı yapıldiginda aglamaktan katiliyor yine uyuşturucu igne yaparlerken cok agladi sonra emzirdim sakinlesti iceriye aldilar bacaklarini sedyeye bagladilar hareket etmesin diye ona çok agladi. Sünneti hissetmedi hiç acidan aglamadi bacaklari bagli diye sinirden agladi emzik almadigi icin sakinlestirmek de zor oldu oyuncaklariyla oyaladim 15 dakikada bitti islem
Zeyzeyyyyy Dilhunizade korkmayın sakın ne kadar erken okadar iyi ben bile geç kalmışım kendi uykusunda lokal yaptırdım anestezi pek önermiyorlar çocuğum şu an iyi sakin ağrısı yok dönme falan yok tavi belki ondan bacaklarını kaldırıyor ediyor bakalım ağrısı yok şükür
Zeyzeyyyyy Dilhunizade benimkide bu arada katıla katıla ağlıyor ama uyku saatine denk getirdi doktor ağladı ama okadarda olur bende çok korktumda boşa korkmuşum emin olun
Bahri2020Beren2021 4 aylik olduk biz de artik tamamen iyilesti. Bizde sargı yoktu her bez degistirdigimde merhemini bolca sürdüm 2 kutu aldim eczaneden bol bol sürunce cok cabuk iyilesti
Zeyzeyyyyy Bahri2020Beren2021 hangi merhemden acaba bende sargı var kantaron döküyorum bol bol bardak takılı şimdi 😔
Dilhunizade Bahri2020Beren2021 esim doktoru eve çağıracağını evde yaptıracağını söylüyor çünkü cocuk hastanesi de pandemi olmus ve virüsten dolayı yatış kabul ediyorlar acil birşey olmadığı sürece gelmeyin diyorlar ama icim rahat değil bebegim katılıyor diye. Benimde yüreğim dayanmaz yengem ve ablalarım yapsın diyorum ama napaacam bilmiyorum görmeye dayanamam
Stora Yaa, bebeğim 3.5 aylık. En uygun ne zaman sünnet olması için. Ben de çok endişeleniyorum, düşündükçe bile içim gidiyor😔 kendimi nasıl hazırlamam gerekiyor buna bilemiyorum, hiç sünnet ettirmesek mi acaba, büyüyünce kendi isterse olur mu ki?🤔
NicoRobin Stora tam olarak son cümlen benkm de beynimi kemirirken gidip 3 aylık sünnet ettirdik 😅 valla çok gazlı bi bebekti gaz sancısından sünnetini hissetmedi bile öyle söyliyim 😅 bol merhem akabinde ameliyatlı bölgeye ve beze kantaron yağı yoksa hakiki zeytinyağı da olur. Hiç tahriş olmadan bitti gitti şükür 😌
Zeyzeyyyyy Stora büyüdüğünde psikolejisi bozuluyormuş kan aldırmıyormuş bir ton sıkıntı yaratıyormuş hareket etmek istese edemicek sıkılıcak şimdi anlamıyor en azından
Melike0809 Stora bende 3 ay 4 günlük yaptırdım her geçen gün sizin ve bebeğinizin aleyhine işliyor bence hemen yaptırın aynı odada bi bebek daha vardı bizim o 9 aylıktı sürekli kalkmak istedi dönmek istedi benim bebiş sadece yattı hiç bişey bilmediği için ve çok şükür 1 günde iyileşti bugün 4. Günümüz hiç bi sorunumuz yok elhamdulillah 🌸
Dilhunizade Balbocegi genel anestezi cok riskli degil mi? Anesteziden uyanamayalar da oluyormuş Allah korusun. Çok çok zaruri birşey olmadığı sürece lokal anestezi en iyisi bence. Kac gun de iyileşti bebeginiz cok ağladı mı
Zeyzeyyyyy Ahmed yaptırdık şükür duruyor ama sargıda şu an korkuyorum kantaron dökğyorum sürekli ne yapıxam bilmiyorum 😔
CanK Ahmed ben de 2. ay kontrolüne gideceğim haftaya. Gittiğimde randevu alacağım. Muhtemelen hemen gün verirler. Dönmeye başlamadığı için daha rahat iyileşir dediler ama çok korkuyorum ne kadar sürede iyileşti? İlk çiş zor oluyor sonra geçiyor diyorlar gerçekten öyle mi günlerce huysuzluk oldu mu sizde?
Balbocegi Dilhunizade arkadaşım bize verildiği şekilde anestezi uygulanmıyor ki 🤷♀️ buharla uyutuluyor çook hafif şekilde. Ameliyathaneden çıkmadan uyanmış oluyor. Bir günde iyileşti 🙃 ben büyük oğlumu da 9 yıl önce bu şekilde sünnet ettirmiştim. O zman 1,5 yaşındaydı. İnan hastaneden eve gelince top oynadı 😅 Ağlaması da ameliyathaneden çıkarken oldu sadece. Uyandırdıklarında başında fazlaca insan görünce korktu sanırım. Birde çook açtı. Odaya çıkıp göğsümü verene kadar ağladı.
Aybk_66 Ben bugun yaptirdim ilk sprey sıkti sonra bekledik snra igne yapti ben bakamdim ama bi sure gene beklenldi sunt edilirken hisetmedi oyaladik baya sonra ilk cisde cok agladi bizede teramisin ve bi krem daha sur denldi agri kesici nekadr surede vercemi demedi olmadi 4 saate versem sorun olurmu 3 ay 3 gunluk
Zeyzeyyyyy Aybk_66 ayyyy bende 6 saatte bir veriyorum sizin kaç aylık bebeğiniz ağlamıyor duruyor şu an çocuk pipisi böyle bi değişik oldu sizin nasıl baloncuk falan oldu beyaz irin şryker sargıdan dışarı
Zeyzeyyyyy Metinazat antibiyotik vermedi bize bi ağrı kesici bide krem verdi merhemden işte bide kantaron sargıyıda suyla çıkartıcakmışkm 🥺
Dilhunizade Balbocegi 1 gun de mi cok iyi insAllah benim bebeğimde hemen iyileşir. Çok korkuyorum çünkü. Dikişler ne kadar süre zarfında düştü acaba
Balbocegi Dilhunizade eriyen dikişti bizim. On güne falan kayboldu. Ben de Eylül 18 de yaptırdım.. Cuma günü sünnet oldu. Ctesi sahile inip piknik yaptık 😁