Prensesinannesiiii İlla ki altını açıp bekliyorum biraz yoksa yapmıyor. Böyle olanlar var mı normal mi
BalarisiYusra Prensesinannesiiii bizimde bazen öyle Baktım zorluyor altını açıyorum yapıyor rahatlık geliyo demek ki bide altını açınca mutlu oluyor kapattığımda ağlıyor
Arhim Lawyer_Mom merhaba. Benım kızımda afedersiniz kuccagımda tuvalet pozisyonuna alıyorum anca ole yapıyor. Bu kotu bısemı
Prensesinannesiiii BalarisiYusra bende altını açınca mutlu oluyor kakasını kendi başına çok ama çok nadir yapar
Mirayse Arhim kötü bişi değil bebeğinizle gurur duyun iç güdüsel davranıyır ve sizde bunu anlamıssz ve hissetmissnz sizi de ben tebrik ediyorum
Prettywoman91 Prensesinannesiiii ne zaman düzeldi bu durum ve anormal birşey miymiş ? Benim kızımda 3 aylık doğduğundan beri ben açmadan masaj yapıo ayaklarını kaldırmadan yapmıyor
Prensesinannesiiii Deletedmom413 çok kötü gerçekten bazen bekleyeyim yapsın diyorum bu kez rahatsız oluyor ağlıyor
Rengin Prensesinannesiiii haklisiniz bence vakit kaybetmeden doktorunuza danisin eminim bir önerisi olacaktır.
limonlukarpuzzz Prensesinannesiiii bence alişmiş ona o yuzden yapiyor onu. Biraktirin biraz sorun yasarsiniz ama vazgecer
Deletedmom413 Prensesinannesiiii Doktorla gorusun canim alisirsa buyuk sorun kendisi icinde tembellik olusturabilir