Zeynepsaldam Merhaba anneler kuzenimin akciğerinde mantar teşhis edildi doktor anne sütü iyi gelir demiş fakat çevremiz de yeteri kadar bulamadık ellinde fazla olanlar yardımcı olabilir mi bize çok acil ve çok zor durumdayız kuzenim şuan İzmir’de Ege üniversitesinde kemoterapi almaya başladı ilğilenen anneler adrese gönderirlerse çok seviniriz Şimdiden Allah razı olsun herkezden
Eymenshop Zeynepsaldam çok geçmiş olsun canım keşke sütüm olsa inan bende yetmiyor DİE meme mama devam ediyorum inşallah çıkar Burdan acil şifalar dilerim 🙏🏻
Cemreceylin6106 Zeynepsaldam bende vermek isterim ama buzlu kargoya versem çözülür elinize ulaşana kadar o zaman da kullanamazsınız çözüldüğü anda kullanılması gerekiyo
Lavitaebella Resmiye zaten bu ay da kullanmazsanız daha kullanamazsınız. Vermek iyi fikir. Dua alırsınız. Allah razı olsun.
Resmiye Zeynepsaldam izmirdeyim bayraklıda ( folkarta yakın ) oturuyorum. varsa buzluğunuz muhafaza edilecek eşyanız verebilirim. Diğer türlü size ulaştırmam zor gibi çünkü evdeyim çocukla. Yolda çözülebilir.
Resmiye Lavitaebella ben zaten post açmıştım araştırmadaydım bağışlamak için haber bekliyordum isterlerse veririm hepsini
Zeynepsaldam AselSisiMom allah razı olsun buzluta dondurduktan sonra kargoya yada otobüse verebilir misiniz
Zeynepsaldam Resmiye İzmir deyseniz sorun yok ben size teyzemi yönlendireceğim inşallah Zeynep Algantürk benim instegram hesabım ordan sizin adresinizi alabilir yada burdan yazmak isterseniz de olur
Resmiye Zeynepsaldam bayraklıda nüfus müdürlüğü var evime yakın oraya buzlukla gelirseniz veririm sütleri inşallah işinize yarar instegramım resmiye.uras.ali
AselSisiMom Zeynepsaldam Cemreceylin6106 buzlukta muhafaza ediyorum şuan ve kargodayken çözünmüş olur acaba sorun olur mu hemen ulaşır mı onu bilmiyorum