arkadaşlar merhaba tecrübeli annelere bi sorum olucak 4 aydan sonra aptamilin katı maması varmış bir arkadaşıma sağlık ocağındaki hemşiresi önermiş bebeğinin kilo alımı düşük olduğu için oda benden buraya sormamı rica etti bu tarz mama kullanan varmı varsa aptamilin hangi serisini kullanıyorsunuz önerileriniz nelerdir teşekkür ederim şimdiden 🙏🙏