Ikrasu17 Kızım 4 ay 3 günlük aşı yaptırdık 3 gün oluyor çocuk 180 derece degişti resmen o sakin kendi kendine oynayan çocuk gitti yerine bagıra bagıra aglayan en ufak şeye kızan aglayan çocuk geldi allahım deliricem resmen sizdede öyle oldumu, 🤦♀️🤦♀️
Burcem Ikrasu17 kızımda bugün oldu bakalım bizde ne olacak ama aşıdan mı ataktan mı 2’si birbirine girmişte olabilir 😀
M-A-R-M Ikrasu17 evet bir hafta önce olduk ikizler hiç durmuyor sürekli ağlıyor uyumuyorlar çok Zor günler yaşıyorum
Gmzdgs Ikrasu17 😃😃 o ay kızım geceleri sürekli uyanmaya basladı memede uyumaya alıştı 10 aylık hala memede uyuyo dikkat et nasıl alıştırırsan öyle gidiyo bn bilmiyodum şimdi çekiyorum 😃😃