4242belinay Nilinannesiii valla 2 aya kadar normal geçmezse hap başlarız dediler başladık öyle geçti canım ama benim premature doğdu ve bebek ters gelmişti baya dikişin var dediler ondan olmuş olabilir seni bilmiyorm
glbgci Nilinannesiii pkoslu olduğum için rahmimi etkilemiş o yüzden kanamam durmuyormuş bunu kullanıp adet olmam gerektiğini söyledi doktorum
Nilinannesiii glbgci bende pkosluydym yaa dupbaston kullaniyodum hamile kaliyim diye acaba ondan mii etkilendimi rahmimide