Emir_Eliz İyi akşamlar herkese benim kızım 3 ay 7 günlük ve 2 gündür öksürüyor hapşırma da var dün aile hekimine götürdüm birşey Yok dedi yine de iburamin ve calpol verdi ama hala değişen birşey Yok bugun de hırıltı az başladı gibi ne yapacam bilemedim hastaneye de götüremiyorum TEK’im diye. Yardımınıza ihtiyacım var 😞
Deletedmom090 Emir_Eliz canım aile hekimleri bebekler üzerinde pek yardımcı olamıyor bence normal çocuk doktoruna götürün
Glfdnaktr Emir_Eliz bence hemen cocuk doktoruna goturun oglum 1 hafta icinde bronşit oldu mahfoldu yavrum😢
Emir_Eliz Glfdnaktr 😔 çok geçmiş olsun rabbim şifasını versin inşaallah . Hemen götürme sansım yok işte bende ona üzülüyorum 😞 eşim görevde bende TEK’im