Kızlar yeni doğan döneminde 2 saatte bir kaldırıyordum bebeğimi emzirmek için, kalkmasa da emziriyordum bir şekilde. 10gün kontrolünde doktorum 3 saate çıkabilirsin dedi. Şu an 28 günlüğüz ama hala 3 saatte bir beslemem mi lazım acaba? Pzt günü doktor randevum var soracağım ama, acaba kendi acıkmasını mi beklesem yoksa yine 3 saatte bir mi yedirsem? Siz nasıl yapıyorsunuz