Melegimbenimkizim Hanımlar 3 bucuk aylik kizim idrar yolu enfeksiyonu oldu doktor şurup verdi günde 1 kere yarım ölçek vericem baska daha ne yapabilirim iyilesmesi için basina gelen oldu mu lutfen yardim edin cokk ateşli hep ağlıyor hic rahati yok☹️
uykusuzMoMm Melegimbenimkizim benm oglumda 37 gunluk bizdede idrar yolu enfeksiyonu cıktı suprax diye surup verdı doktor sarılıgımız vardı halen gecmedı enfeksıyn yüzünden gecmezmiş dedi doktor ama cok şükür bizde ates yok ne kadar çişini yaparsa enfeksıyonu o kadar cabuk atar vücuttan sık sık emzirinki çişini çok yapsn
Kurt45 Melegimbenimkizim temizliğini pamukla yap canım katı sabunla pamuğu sabunla çeşmede yıka yada sabunlu şu yap pamuğu ona batir önden arkaya doğru sil ıslak mendil kullanıyorsan mendili yıka kullan hemen geçer
Melegimbenimkizim uykusuzMoMm Evet sık sık emzirmeye çalışıyorum insaAllah bian önce gecer çok sagolun
Simay-annesi Bezini sık sık değiştir kız bebeklerde çok sık rastlanan bir durum benim kızımda oldu 3 aylıkken 10 gün boyunca 10 tane iğne yapıldı iğne kesin tedavi demişti doktorumuz geçti çok şükür çok geçmiş olsun 🙏🏻
Melegimbenimkizim Simay-annesi Bize igne vermedi doktor surup kullanıyoruz gunde bir defa bakalim faydasi olur inşallah çok teşekkür ederim yorumunuz icin
-civcivlerim- Benim oğlumda geçirdi idrar yolu enfeksiyonu küvezde kaldı 12 gün koruyucu antibiyotik verdi doktor günlük 1 cc 3 ay kullanıcakmışız 🥺
Melegimbenimkizim -civcivlerim- Anladim çok gecmis olsun sizede ahh cocuklarimiz hic hasta olmasa keşke
Simay-annesi Melegimbenimkizim Rica ederim korkmayın geçici birşey illaki oluyormuş bebeklerde bezli oldukları için çok geçmiş olsun 🤗