antropologanne 3 ay oldu doğum yapalı. Iki aydır adet oluyorum. Sorum şu ki miktar olarak fazlalaştı. Daha önceden sadece iki gün ve az miktarda kanamam olurdu. Iki seferdir baya fazlalaştı. Bu durumu yaşayan var mı ?
mirayyy20-20 antropologanne benim de 3 ay oldu geçen ay sadece bir gün oldum bu ay 4-5 gündür devam ediyor ama az az oluyor keşke fazla olsa hala sisligim var fazla olsa rahatlayacak gibi hissediyorum