aLmisMomSs siz biberonla verip bebeğinizin işini kolaylaştırırsanız memeye döndüremezsiniz. Mutlaka kaşıkla verin. Ek gıdaya geçtikten sonra 200-250 ml çorbayı kaşıkla yiyecek, 120 ml evet zor olur dökülür saçılır ama illaki yer. Hazneli kaşıklar var. Meme+mama gittiğimiz dönem onlardan kullanmıştım. Daha pratik oluyor. Kussun öğürsün hiç bişey olmaz, meraklanmayın alacağını alır. 6 hafta meme reddi yaşadım. Bebeğim kilo almaz sanırken kontrolde aldığı rakamı görünce hayret etmiştim. Bir emzirmem 45-50 dakika sürüyordu.
Not; belediyeye ait emzirme danışmanlık timinin numarasını veren anneyim ben☺️ 7/24 hizmet veriyorlar diye biliyorum.