Elif2904 9 aylik bebegim var normal yemek fazla yemiyor, sadece kasik mama yiyor diyebilirim. genelde dr lar hipp onerir. benimki aptamil sevdigi icin onu kullaniyoruz. pirinc unlusuna bayildi ozellikle. digerlerini de seviyor. iki ayda 1 kg aldi. ben de cok sasirdim. zayiflamisti cunku ek gidaya gecince.gerci saglikli olsun kilo onemli degil. ben yemiyor diye üzülüyordum.