Tugce_hckrkmz37 Nur3452 uyurken yazıyorum 15:30 da yattı ve hala uyuyor 😀 duş aldırdım mama yerken uyuya kaldı
Ozgeruya Nur3452 bazen 6 ya kadar güzel uyuyor 6 dan sonra ağlama saatlerimiz çünkü bazende hic uyumuyor
Mircet Nur3452 eğer banyo yaptırırsam o gün daha kolay uykuya geçtiğini daha uzun süre uyuduğunu farkettim artık her öğlen duş alıyoruz
Nur3452 Durunevaa benim bebeğim de 10 dk uyuyup 1 saat uyanık kalıyor. Bu uyku ona yetiyor mu bilmiyorum çok halsiz oluyor ama uyuyamıyor 😣
Durunevaa Nur3452 atak döneminde olabilir canım birde şimdi gece gündüzü yeni anlıyorlar gündüz çok dikkat çeken şey var malum benimki de sürekli memede kucakta durmak istiyor emzik de tutmadı bugün tuvalete bile gidemedim düşün geçsin diye dua ediyorum 🙏🤣
Nur3452 Durunevaa aynı benim bebeğim. Emzik tutmuyor, sürekli emme modunda. Hep kucak istiyor. Az uyusa işlerimi yapsam yemeğimi yesem diye gözünün içine bakıyorum. Bazen öyle oluyor ki tuvalete girmek için eşimin işten gelmesini bekliyorum 😩
Durunevaa Nur3452 kesinlikle aynı şeyleri yaşıyoruz gün içinde lokma birşey sokamiyorum ağzıma su içsem şükrediyorum
Nur3452 Durunevaa düzenli beslenemediğim için zaman zaman sütüm konusunda da sorun yaşıyorum az geliyor bebeğim yeterince doymuyor 😩 yiyebilsem doyuracam ama yok, ne zaman geçecek bu halleri bilmiyorum 🤷🏻♀️
Durunevaa Nur3452 benim de sütümün dolmasına izin vermiyor bende korkuyorum sütümün yetmemesinden ne zormuş anne olmak 🙄
Durunevaa Nur3452 bende benden başkaları olduğunu gördükçe seviniyorum yalnız değilim kendimi yetemiyor gibi hissediyordum 🙄