Mirosum nurelem çok ateşlendiği için ben yaptırmıştım hemşirelerde birşey dememişti zaten sadece verem aşısı yani 2.ay da sıkıntı oluyor diye söylemişlerdi
nurelem Mirosum canm bana 2 gün yaptırma dedi diğer hemşirede yaptırabilirsin dedi kafam karıştı bende yaptırmak istiyorum