Merhaba anneler benim kızım 15 aylık geceleri benle yatıyor besigine girmiyir gece bir çok kez ağlıyor meme emek istiyor ama sütüm de az gece beslenmesini nasıl birakmaliym ve yanımdan nasıl ayirmaliym besige nasıl alistirabilim artık eşimle tartisiyirm bu konuda bana çok kızıyor alistirdn diye bizim de her yerimiz tutuluyr