Ben 2-3 günlükken tutuyor mu denedim baktım emziğe yapışıyor ama vermedim ilk zamanlar her arandığında her ağladığında sıksık emzirdim, 1.ayını doldurmasına birkaç gün kala tekrar verdim tuttu. Eşime hamile olduğum haberini vermek için eczaneden aldığım emzikti 😂 şimdi bibs kullanıyoruz en çok bibsi sevdi. Genelde anne memesine benzediği için bibsi bebekler reddetmiyormuş ama bi şansını dene istersen. Emzirmen bittikten sonra vererek sevdirmeye çalışabilirsin.