Arkadaşlar bebeğim 2,5 aylık her emziği denedim almadı philips aventin bi değişik emziğini verdim teendtoldan sipariş elime ylaştı bgn sıcak suda beklettim 5 dk benim yawrucak uyandı veriyorum ama almıyor alıo gibi yapıp pıt atıo ağzından. Anca mı alışcak yoksa almaz mı artık?