Mariiiin1 Kızlar bugun 3 tane ası vuruldu bebişime. Neler yasadınız? Bebeginiz huysuzlandımı? Sanki benimki kucakta uyumak istıyor? Mememi 10 sn emip uyuyor bunlar asıdan sonra basladı
Tugce_hckrkmz37 Mariiiin1 benm bebegimde 3 gün önce vuruldu ve o gün hep uyudu oyle ateslenme vs olmadı sancısı oldugunda biraz agladı calpol verdim agrısını kesti 3 gn geçti suan rahatz
hulyatkknt Mariiiin1 aşılardan biri huysuzluk yapıyormuş bizimki de kucağımda sakinlesmisti sadece. Geçmiş olsun.
Sengulbayrak Mariiiin1 aşı sonrası lütfen ateşi cıkmadıgı sürece calpol vermeyin. doktor özellikle uyardı vucudunun savaşması gerekiyor diye. Salı günü aşı oldk bizde 2. Ay aşılarını. Şükür ateşi cıkmadı. Hıc ilaç kullanmadık. Ama huysuzluk sürekli bi anne kucağı istemi oldu.
elfozyil Mariiiin1 bizimde 3 günümüz ateş 37,5 olduğunda gece 12 de calpol verdik ertesi gün yine öğleden sonra çıkmaya hafif başladı 37 üzeri olunca tekrar verdim şükür rahat geçti Ara ara kontrol ediyorum Ateşini
Tugce_hckrkmz37 Mariiiin1 yarım ölcek calpol ver sancısını alır sabah öglen aksam ve gece verebilrisin bn oyle yaptım günde 4 kere dedi doktor ama ben ateslenmesini beklemedim sancılanırsa ver dedi verdm şükür bişe olmadı
hulyatkknt Mariiiin1 ertesi güne bişi kalmaz merak etmeyin. Ertesi gün benim goz kapaklarim ağlamaktan şişken paşam gülücük saçıyordu 🤣🤣
Mariiiin1 hulyatkknt ay canım benim. Aman onlar iyi olsunda ben razıyım uykusuzluga yeterki gülsün oglum
Cebos Mariiiin1 benim bebeğime uyku yapti tüm gün bitkin bi sekilde uyudu cocugum ertesi gün huysuzlandi ama sonra düzeldi… birde kusmasi cok oldu