Birannebirfurki Kızlar az önce bimden bebivita 1 numara aldım nolur nolmaz dursun diye ama nasıl ki acaba kullanan var mı
Ek-istanbul Birannebirfurki kimse bizi bilgilendirmezse yarın gidip evdeki bebelac ile karşılaştırayım hangi vitaminler var hangileri yok
Fatmallper1 Ben aldım 4 kutu bitti diğer mamalar gibi gereksiz bir kilo şişme yapmıyor gazda yapmıyor sma kullanıyordum o çok gaz yapıyordu çocuk zor çıkarıyordu ben memnunum hem uygun da
Birannebirfurki Fatmallper1 fiyatının uygun olması çekti beni valla su almaya girmiştim bi baktım mama