Binaya yeni taşındım merdiven temizliği yok çarşının göbeğindeyiz ama temizlikten eser yok. Alt katımdaki abla türk 2 tane de suriyeli var. En alt kata dert anlatmaya indim iste lirket tutulacak para verilecek translateden anlatmaya çalıştım kadın anlamadı telefonuna bişeyler yazdı verdi brnde boş bulundum aldım. Eve çıktım 10 dakika sonra alttaki türk komşum aradı o suriyelinin kocası koronaymış sağlık ekipleri geldi bi poşet ilaç verdi gitti haberin olsun dedi. Öğrenir öğrenmez ellerimi sabunla yıkadım sirke ile gargara yapıp birazcık içtim bebeğimi de hemen duşa soktum. Ama korkuyorum açıkcası olabilir miyim kapmış mıyımdır acaba?