Busraakuzey mrvasel kaka yapınca bağırsakları temizleniyor ya bir nebze rahatlıyor ben yapıyorum canım
mrvasel Busraakuzey yemediği halde kaka yaptı iki gun ust üstte bağırsak dolmadığı için yapamaz herhalde die dusunuyorum ama deneyecegim canim cok sagol
mrvasel Busraakuzey aynen canim benim de ilk çocuğum insan bildigi varsada yapamiyor birsey korkuyor birsey olacak diye