Merhaba güzel anneler 🙋♀️ Bebeğim 4 aylık oldu malum sağlık ocagı kan damlası veriyor . Lakin güzel yorumlar okumadım o kan damlası hakkında . D3 olarak da yine saglık ocagının verdiğini kullanıyorum ama memnun değilim bıngıldagımızın olması gerekenden biraz geniş kaldıgını söyledi ebemiz . Değiştirmek istiyorumm. Önerilerinizi almak istedimm 😇