Oyacan34 Merhaba 52 günlük bebeğim var kn değeri düşüyo ve aynı zamanda nötrofil değeride çocuk hemotoloji bksın dedi doktor henüz rndevu alamadım bu durumu yaşayanlar varmı yada bilgisi olanlar çok endişeleniyorum