Kızlar merhaba bebeğim 3. Ayına girdi . Son günlerde çok iştahsız mama ile besleniyor doktor tavsiyesi ile 120 cc mama veriyorum fakat 60 cc bile içmek istemiyor. Sürekli etrafı inceliyor tv açıksa ona bakıyor duvardaki resimlere bakıyor ama mama yemek istemiyor. Böyle bişey başına gelen var mı ne yapacağım kilo kaybı yaşayacak diye korkuyorum