1 aylık bebegimin alnına ve gözunün altına porçöz sıçramış elim ayağım titriyor hemen yıkadım yıkayınca rahatladı bepantol pisik kremi sürdüm. Çok kötüyüm kendimi çok kötü hissediyorum. Başına gelen var mı alnındaki damla seklinde yakmıs cildini beyaz bi tabaka oldu ne yapabilirim yanık için Allah rızası için içimi rahatlatın