Dorukum Merhaba anneler gece beslenmesini kesecem sizler nasıl yaptınız bu gece başlayacam çünkü saat başı uyanıyor çok yorucu oluyor böyle bu arada 10 aylık oğlum
Evlatkokusu28 Dorukum benımkı saat bası uyanmıyordu şükür uyanırsa su verıyodum 1 kere uyanıyordu zaten
Keremtugra Dorukum 13 aylik oglum 5.ayindan 11 aylik olana kadar saat basi uyandi emmek icin kesemedim gece beslenmesini kabus gibiydi o donem sonra gece 2 defaya düşürdü uyanmayi hatta bazen 1 kere sabaha karsi uyaniyor okadar bizman sonra bırakıyorlar yani
MihraKus Canım benim kızımda 10. Ayına girecek 8. İnde ama bizde aynı gece saat başı kalkıyo bende oda uykudan zerre bişey anlamıyoruz nasıl kesicez gece beslenmesini hiç bilmiyorum ne emzik ne biberon hiç tutmaz