Ben açtım hala açıyorum bebeğim 1 ay 2 günlük daha ama çok burnu tıkanıyor doktor hiç korkmana gerek yok dedi ilk denediğimde korktum hatta bebek ne olduğunu bilmeyince çok sakindi şimdi biliyor burnuna sıkarken zorlanıyorum çok ağlıyor hemen kaldırıp sırtına vuramıyorum o halde sıkıntı yok korkmayın yapın çok rahatlıyor bebek Hatta o YouTube da izlediğimiz doktor seruma 1 haftalık diyor yA eczacı yok öyle bir şey Bitirene kadar kullanabilirsiniz dedi