Kızlar haziranda dogum yaptım sezaryen ile sonrasında da bi kaç hastalıkla uğrastım. Tek basıma bakarken cocuga en fazla 2 kez giydim. Almayı düşünenlerle konusabiliriz. Faydası gören cok var. Bi satış platformunada yükledim üyeliği olan ordanda bakabilir,buraya forograf yüklemeyi bilmiyorum 😄 zaten suan Şehir dısındayım gidince koyacagım hemen