Umuthayatcan01 Merhaba güzel anneler bebeğim kilo almıyor sütüm yok bebelac mama veriyorum 3 ayda sadece 1 kilo almış sizce mama yaramıyor mu kızıma hangi mamayı alayım Bi fikriniz var mı
Filizz66 Umuthayatcan01 benim Kızımda sadece mamayla besleniyor ve çok iştahsız aptamil 1 numara kullanıyorum ben sürekli uğraşmam lazım içmesi için doktorum 90ml suya 3 ölçek değil 4 ölçek koy biraz kıvamlı olsun maması hem çok kusmasını önler hemde az içsede daha çok vitamin alır dengeler dedi
Tugce_hckrkmz37 Umuthayatcan01 en cok kilo aldıran aptamil fakat asırı gaz ve kabız yapabiliyor bebeklerde hipp combatic deneyebilirsin anne sütüne en yakın vede gaz kabız sorunu yok güzel kilo aldırıyor bnm bebegem 1 ayda 1.400 gr aldı
Papatyaseverrrr Umuthayatcan01 bende bu ay bevelac kullanmaya basladim henuz kilosunu olcuturmedim ama insallah yariyodur ya
minikailemmm Umuthayatcan01 kaç aylık canım mama miktarını ve mama saati tutma aralığını artır bence birde mamasına pekmez koyabilirsin 6 aydan büyük ise
Papatyaseverrrr Filizz66 yani olculerden biraz daha fazla atsak mamayi sorun olmuyor degil mi cunku ben olcuye gore yaptiginda sanki sadece su iciryomjs gibi hissedyorum fazla mama katmaktanda cekinyorum zarari olur diye
Perimasali Tugce_hckrkmz37 peki sadece hippmi kullanıyorsunuz yoksa anne sütüne ek olarakmı? Bize hiç kilo aldırmıyor hip🤦🏻♀️
Filizz66 Papatyaseverrrr benim doktorum sadece 1 ölçek fazla at dedi bende öyle yapıyorum sizin dediğiniz gibi diğer türlü su gibi oluyor ve zaten az içtiği için kiloda alamıyor
Cangoksel Golden goat aldık bizde baya kilo aldırdı ve toparladı bebeğimi. Keçi sütlü bi formül süt ve keçi sütünün ne kadar yararlı olduğunu bilmeyen yoktur tavsiyem ederim canım 👍🏻
Filizz66 minikailemmm pekmezi ne kadar koyabiliriz benim kızım da mamayı hiç iştahlı içmiyor hep zorla veriyorum çok uğraştırıyor bari 6. Ayı geçince pekmezle tatlandırayım
Dorukmomy Umuthayatcan01 instagramdan dr.aydın Erdemir takip etmeni öneririm. Her annenin sütü bebeğe yeterlidir sadece emzirme yöntemi yanlıştır der hep ve bu gerçekten kendisi bizzat benim doktorum ve aşırı memnunum. İnternetten bile mesajlaşa cevap veriyor bence mama kullanmadan önce kendisiyle bi iletişime geçmelisin.
Kbryzr90 Umuthayatcan01 Aptamil de ok huzursuz oldu bebeğim gaz ve kabızlıktan. Sonra hipp combiotik geçtik fakat hiç doymadı doyurucu bir mama değil. En son Bebelac Gold ve Bebelac thickener mama beraber kullanmaya başladık ayda en az bir kilo alıyor bebeğim