Evlatkokusu28 kizim 8.5 aylik yemesinde bir sorunumuz yok cok sukr ama duzen yok malesef. her gun ayni saatte uyanmiyor bazen gec bazen erken . mesela bugun 10 da uyandi beni bile sasirtti. bir uyandim saat 10 olmus. mamasini icti e normalde 8de kalkar mama icer 10da kahvalti yapardi. bugun kahvaltisini 12 de yapti mecburen. bu saat oldu ogle yemegi veremedim uyuyor suan. 2 givi mamasini icti en son. sanirim aksam yemegi verecefigim bugunluk 2 ogun yemis olacak mesela.