topuklarina vur birak aglasin . sık sık emzir emmiyorsa biberonla ver sekeri dustukce daha cok uyuyuo acamiodur. ben tam 1 saatte uyandiriyordum ama hic bos birakmadim . saat basi emzirdim yad abiberonla takviye yaptim kasikla yarisi yere gidiyor. buna ragmen besleyemiyorsan doktora git sarilik dercenize baktir . fototerapi almaniz gerekebilir