Momn Sleepy kullanıyorum 2 aylık bebeğim ama üst bölgede komple kırmızılık var bezden mı oluyor sürekli altını degistiririm az tuvaletini yapsa bile bekletmem degistiririm.simdi sipariş verecegim bezim bitti sizce hangi markayı almalıyım
Nebociim Momn sleppy’den hiç memnun kalmadım baby turco da pişik yaptı prima aldım o da biraz fazla tuzlu geldi şimdi molfix aldım pure soft çok memnunum
Gulsah10 Momn valla ben kaç marka değiştirdim bilmiyorum ama e bebeğin kendi markası baby me bebek bezi acayip kaliteli ve kullanışlı hem tahriş etmiyor yumuşak hemde emiş gücü mükemmel boşuna para vermişim çocuğumun altını tahriş etmişim valla tavsiye ederim 👌
aysenur_58 Momn sleepy 2 numara kullanıyorum bezi bağladıktan sonra üstte kalan yerleri içe doğru kiviriyorum bi skntı olmadı
bitterdelisi24 Momn 6 aydır slepy kullanıyorum bişey olmadı ama her bez her bebege uygun olmuyo degıstır bence molfıx de guzel