Öncelikle herkese merhaba benim bebeğim 4 aylık adı buğlem nare 🥰
4 aydır anne sütüyle besliyorum şuanki kilosu 6.700
sabah kalktığımda gögüslerim baya dolu oluyor ama akşama kadar o dolulukta olmuyo malesef rezene süt sağma hepsini yapıyorum ama akşamları süt fazla gelmeyince ağlıyor
Benim sormak istediğim acaba geceleri yatmadan önce mama versem mi çünkü artık çok hareketli çok fazla enerji harcıyo diye düşüyorum aç uyusun istemem