Donkishot Benim alt komşum bağlattı .3. Çocuğunu sezaryen Doğum yaptıktan sonra . En küçüğü 4 yaşında . Sormuştum ona nasıl oluyor vs diye . Doktor % 99 korur hamile kalmazsın demiş , korunmuyor . Korunmasız her ilişkide hamile kalabilen bir kadınmış normalde . Adetleri de düzenliymiş . Yanlız bu arkadaş tekrar çocuk istemiyor . Tüplerin tekrar açılsın istersen büyük ihtimalle yapışıklık olacak , çocuğun olması için ya tüp bebek ya da tüpleri açma işlemi uygulanır o da zor demiş