Bebeğim 3ay 27 günlük ve 4 gündür çok ağlıyo ve hiçbir şekilde susmuyor. Emerken bile ağlıyor. Kucakta sallayarak uyuturdum. Artık onu da istemiyor. Gece saatbaşı uyanır emer ve fazla geldiyi içinmi bilmem artık geri uyumuyor. Kucakta gezdiriyorum. Eli de sürekli ağzında. Artık atak mi diş mi bilemedim. Zaten huysuzdu şimdi hepden huysuzlandı