Ozdogan14 güzel anneler merhaba bebeğim 1 aylık gündüz uyurken Koyduğumda bir anda uyanıyor nedeni ne olabilir acaba
fatmamelis Ozdogan14 Kundak yapıyor musunuz, ben kundak yapmadan uyutuyordum sürekli uyanırdı. Hemen hemen 4 aylık olana kadar kundak yapıyordum
Ozdogan14 Satgiray dalıyor bir anda ağlayarak uyanıyor gündüz neredeyse hiç uyumuyor gazını da çıkarıyorum ama
Ozdogan14 fatmamelis kundak yapmadım ilk hafta bi yapmıştım havada çok sıcaktı bunaldı bir daha yapmadım ,kundağa alışır mı şimdiden sonra ,deniyim işe yarıyor mu
fatmamelis Ozdogan14 Alışır illa ki siz pes etmeyin :) bende hiç yapmamıştım, Haziran doğumluyuz. Ağustostan sonra falan kundak yapmaya başlamıştım