tncozgee Merhaba kızlar oğlum 6 aylık. Tadımlarımızı tamamladık artık ek gıda sürecimiz başladı. Sizler bu ayda neler veriyorsunuz? Kahvaltı menünüzde var mı?
Giraysmom20 tncozgee günde iki öğün veriyorum biri öğlen biri ikindi vakti öğlen bazen yumurta sarısı lor avokado muz veriyorum bazen karışık meyve püresi veriyorum ikindi vakti de çorba yada bebe bisküvili sebze püreleri veriyorum 😊
kivircik_annesi26 tncozgee kahvaltıda yumurta sarısı ve lor peynir kendim yaptım öğlen cici bebe yoğurt yarım muz akşam tarhana çorbası ara ögündede meyve veriyorum gece uyurken uyanınca mama veriyorum😊
tncozgee kivircik_annesi26 aralarda mama vermiyorsunuz o zaman baya öğünü var, kabızlık sorunu yok değil mi 😊