Mom3 Papatyaseverrrr normalde de taktırılır ama özelde diye biliyorum devlet hastanesi adetliyken takıyor 🤔
serenittyyy Papatyaseverrrr adet döngüsü zamanı rahim aşağıya yerleşir adetin son gününden bir gün önce taktırmak en uygun zamandır normaldede taktırılabilir ama can yakıcıdır çünki rahim yukardadır benim doktorum böyle dedi canım bende adet olmayı bekliyorum
AselveAnnesi Papatyaseverrrr rahim açık olduğu için o günü istiyorlar. Ama ultrason da bakma şansları olmadığı için o günü veriyorlar . Benim ebe öyle demişti 😅 ben de öyle taktırdım
Busra4509 Ben adetimin 4. Günü taktırdım spektrumu tasarlarken acıdı sadece başka bir şey hissetmedim