Merhaba canım anneler biz 6 aylığız ve bu aralar çok huzursuz olmaya başladık öyle ki bebeğim ben odadan çıkınca başlıyor ağlamaya evde hiç bir iş yapamıyorum o uyurken yetiştiği kadar bişeyler oluyor istıyor ki hep onunla oturayim onunla ilgilenmesem bile ve sürünüyor yavaş yavaş çok çok daha zor artık koyduğum yerde de durmuyor sizce mama sandalyesi almalımıyım henüz almadık en azından yemek pişirirken ağlamaz diye düşünüyorum. Ana kucağı var ama sürekli yatar pozisyonda olmak istemıyor. Çok çok yoruluyorum bende napcağımı şaşırdım