Benim kız hiç uzerini orturmesini sevmiyor açana kadar ugrasiyor geceleride serin oluyor ama kisin evim tshirtle dolascak kadar sicak oluyor . Uyku tulumunu kaç tog almaliyim ve patiklimi daha iyi patiksiz mi geceleri corapsiz yatiriyom ayaklari buz gibi hep .. lcw den mi bakayim ebebekten mi .tavisyeleriniz neler