Nilbebek12 Kızlar merhaba bebeğimin arada ağzı salyalanıyor ve çok az köpükleniyor doktor diş olabilir dedi elinide emiyor bir hırsla sanırım diş etler kaşınıyor daha erken değil mi diş için başına gelen var mı?
Serapylmz36 Nilbebek12 Canım normal seyrinde gelişiyor 2. 3. Aylarında bebekler ellerini ağzına götürüp salya atması demek ellerini tanıması demektir bende de aynı sorun vardı araştırdım doktorumun demesine göre kendini vücudunu yeni yeni tanımasıyla alakalı diş vs değil yani 4 5 ayında dişleri kaşınır 6 da patlak veriyor. 2. Ayda diş çıkaran hiç görülmemiş 🥰🥰
Tomi Nilbebek12 biz de yaşıyoruz. Ellerini keşfediyor. Dayım doğudunda 2 dişle doğmuş. Çok nadir görülürmüş. Dişte olabilir bazen.
Ahimess Nilbebek12 benim kızımızda 2 aylıkken başladı yarın 4. Ayımıza gireceğiz hala da eli gazında kopuk çıkartıyor salya akıtıyor. Doktor diş gelebilir dedi ama bilmiyorum ne kadar geç o kadar iyi 😊🙏
Deletedmom0099 dişle hiçbir alakası yok ayda salya ve eline ağzına götürmeler başlıycak, olması gereken bir gelişim göstergesi ☺️
AYLININANNESI2020 Benim kizimda ayni dis degil bence canim aliskalnlik elleri ile yeni yeni temasa giriyor nereye gotureceyne sasrdi yavrucak