tugbamomy Molfixi çok beğenmiştim deneme paketi vardı ama dalinden baya stok yaptığım için dalin kullanıyorum. Memnunum 💁🏻♀️
Papatyaa_ sinemin evet canım ben de soffia ıslak mendilinden memnun kalmıştım :) bez olarak Prima kullanıyorum ama primanın ıslak mendili de fena değilmiş 🙋🏻♀️
sinemin Papatyaa_ ben bez olarak hepsini denedim nerdeyse 😂 jenny Willy de karar kıldım onu kullanıyorum
Papatyaa_ Selinay95 ay evet ya A101’de indirimdeydi ikisi on tl yakalayamadım onu :) her bebekte farklı etki gösteriyor demekki 🌸
Sevce19ceren Papatyaa_ sok marketin bebelandi var bide sleepynin yeni cikan organik olani var pahali ama daha cok gidiyo trendyoldan uyguna aliyorum 24 paket 117 tl ye yeni siparis verdim.Hem buyuk hem pisik yapmadi
Papatyaa_ sinemin aa pişik yapmadı mı. Abim de bebeği için primadan o markaya döndü bebeği iki haftalık kötü pişik oldu zor topladılar :(
Tlnbrky Islak mendil konuşuyoruz ama prima premium care kullanıyordum biraz pahalı gelmeye başladı. Sleepye geçeyim diyorum memnun olan var mı deneyimleriniz nasıl ?
Mickeylover Tlnbrky ben de premium care kullanıyodum baby me sarı olanına geçtim ve çok uygun fiyatlı çok memnunum
Mickeylover Papatyaa_ baby me yenidoğan çok iyi dediler aldım ben de memnunun şimdilik uni baby yenidoğandan da memnundum
sinemin Papatyaa_ çok şükür pişik derdimiz olmadı prima molfix soffia sleepy hepsini denedimm ama jenny willy de bi problem yaşamadım
Medogan Papatyaa_ ben paddlers diye bir markadan pure olanından toplu aldım fiyatları ortalama pahalı değil. Bezini de kullanıyorum memnunum pişik olmadı hiç hatta şuan kampanyaları var sanırım bebek bezi alana ıslak mendil hediye bi bak istersen https://www.paddlers.com.tr/
mermik Papatyaa_ hassas kokusuz dediğiniz aquapure ise kullanıyorum, sonra da kurulayıp bezini kapatıyorum. Memnunum
Papatyaa_ mermik yok bebek kokulu olanından değil İki çeşitmiş o neyse ben iliysen kokusuz almıştım birini sizin kullandığımızdan aldım değiştirdim yani :)