Kızlar oglum 4 ay 10 gunluk ben sanırım gene hamleyim test yaptım cift cızgı cıktı adeti sapmayan biriydim velhasıl kelam uzulmeyın bıraktım ve guzel dusunucem bebegım kucuk oldugu ıcın uzuldum aslında yoksa rabbımın hediyesi asla uzulmem sorum su sımdı bebegım ek gıdaya baslayacak doktoruma sordum emzirmeye devam edebilirsin dedı sutumun tadında degısıklık olmazda bebegım emmeye devam ederse emzırıcem ınsallah ama oldu ki emmedı hangı mama kullanmalıyım devam sutu mu oluyor hıc bilgim yok bebegım sadece emıodu ılk cocugum ve gurbetteyım o yuzden caresızım 6. Ayda ek gıdaya nasıl basladınızz neler verdiniz bızım bıraz erken baslıcak gıbı bana bıraz moral olur musunuz uzun oldu hakkınızı helal edın