Zeliha123 Merhaba ilac kullaniyorsaniz kesinlikle emzirmeyin. Ben de gecirdim . Doktor’um bilim kurulu üyesiydi ve ilaçı içmem gerektiğini bana birşey olursa bebek tüm Den sütsüz kalır dedi . Çünkü eğer belirtiler varsa kimde nasıl etki yaptığı bilinmiyor . O yüzden ilaçı içmem ve 10 gün süt vermemem istendi . İlaç 5 gün sürüyor 5 günde vücuttan atışması.