Ben 4 kilo almıştım ama onu bile 1 yıl içinde anca verdim öyle hemen olmuyor ama kesinlikle gece atıştırmasını bırakın veya sağlıklı atıştırmalığa yönelin. Arkadaşım 17 kilo aldı 5 ayda hepsi gitti. Kişiye göre de değişiyor. Siz kendinizi motive edip onu takıntı haline getirmeden sağlıklı beslenin gider bence 😊