Emine_1245 On gündür cerazette kullanıyorum. Oğlum 3 gündür emmek istemiyor resmen zorla emziriyorum. Acaba bu ilaç sütun tadını bozuyor mu?. Birde şu aralar adet olmam da lazım ama hala bekliyorum. Yine bu ilaçtan mi olmuyorum acaba. Kafamda deli sorular 🤯😵
Bilge_almira Bende aynı hapı kullanıyorum 11. Günüm adetime 2 gün var memeyi zor alıyor bebeğim acaba bulunmamı alakalı şimdi yazıyı görünce aklıma geldi
Emine_1245 Bilge_almira .Acaba tadı süte mi geçiyor. Sute an az karışan ilac demislerdi halbuki. Ne sıkıntılı işler bunlar ya🥴
Bilge_almira Emine_1245 bende çok merak ettim doğum yapalı 3 ay olacak sadece bir sefer çok az kanamam oldu adet olamadım ama bakalm hesaplayıcima göre iki gün var inşallah olurum belki bu yüzdende değişebilir tadı