Bebeğim ilk 4 ay her gün 3-4 kez en kötü günde 1 kez kakasını muhakkak yapardı. 3.ayda gaz ilacı ve biogaiayı bıraktım. 1 ay daha kendiliğnden yaptı. 4. Aya girdik 5-6 günde bir yapmaya başladı. 5 aylıkken ek gıdaya başladık. Yine aynı bi kere fitil verdim bi kez lavman yaptım bi iki kez de kendi yaptı. 6. Aya girdik zettinyağı veriyorum. Bu sefer de daha yeşilimsi ve katı yapıyo gibi. Ek gıdadan mı. Yani nasıl çözcem bu sorunu. Arttık doktora gitme vaktim geldi mi sizce napsam bilemiyorum. Düzelir mi? Gaz çıkarıyor onda sorun yok