Kızlar bebegim 6 ay 1 günlük bugune jadar sadece anne sutu aldi ve ek gidaya basladk bi kac tadim yaptik bugun kontrolumuz vardi zsten alerjik bi bebekti ben basta istememistim ama bugun kabul etmek zorunda oldugumu hissettim doktor raporlu mama verdi bi aptamil bi evolvia hangisini severse ona gore rapor yazcak sorum su hic mama vermedim sutum de var cok sukur ek gidaya da basladik doktorumuz bi ogun anne sutu bi ogun mama tercihen 1 yada 2 ogun ek gida verebilirsin tercih senin dedi gece sabaha kadar da anne sutu alsın dedi meme mama giden anneler alerjisi olan anneler ek gidaya gecen anneler nasil ilerliyosunuz